“Het bedrijfsleven neemt controle over de kwaliteit van haar klantgegevens, samen met CDDN”

Uw eigen klantgegevens verdienen de beste kwaliteit. Wij werken daarom samen met het bedrijfsleven en laten het bedrijfsleven samenwerken aan optimaal geschoonde klantbestanden. Dat weten wij nu met succes tot 100% uit te voeren. Dat scheelt. In bereikbaarheid, in (operationele) kosten, in irritatie. Dat versterkt uw positieve imago.

Data kwaliteit volgens het nieuwe moderne denken

Eén van de grootste problemen bij het bereiken van consumenten, uw klanten, is de kwaliteit en actualiteit van hun persoonsgebonden gegevens. Mutaties die niet worden doorgegeven of verwerkt zorgen in razend tempo voor sterk verouderde klantbestanden, wat kan oplopen tot een vervuiling van 25% per jaar! De traditionele verstrekkers van consumentendata kunnen slechts een beperkt deel van die noodzakelijke gegevens verifiëren. Samen gegevens valideren, ook al is er sprake van concurrentie, is in de praktijk een uiterst efficiënt marketinginstrument gebleken.
 

Het basisprincipe: de strategie

Samen werken aan een basisbestand, elkaars kennis delen. Die gegevens valideren door iedere maand te melden of een klant overleden is, verhuisd is, of wanneer er voor het laatst contact is geweest op dat adres met die klant. Zo hebben wij, samen met het bedrijfsleven, een zeer compleet en actueel basisbestand opgebouwd waarin de toekomst van optimale datakwaliteit is geborgd.

De mensen achter CDDN QualiData bieden met trots het alternatief en hebben daarmee dé nieuwe norm, na ruim 20 jaar, in datakwaliteit geïntroduceerd. De introductie van de QualiData Consumenten Basis Administratie heeft ertoe geleid dat honderden bedrijven zich hebben aangesloten en al meer dan 135 miljoen klantgegevens worden beheerd.

Ondersteuning marketing doelstellingen

•    Het identificeren en werven van nieuwe klanten
•    Het behouden van bestaande klanten
•    Het terugwinnen van verloren klanten

Directe communicatie diensten

•    Data kwaliteit
•    Doelgroepselecties
•    Profielkenmerken toevoegen aan klantdata
•    Ontdubbelen van databestanden
•    Webservices (real-time data voorziening)