“Wij doen mededelingen en wij leveren marketingtools om uw eigen adresbestanden te laten kloppen”

Met de in eigen huis ontwikkelde prijswinnende tools verifieert CDDN uw eigen klantgegevens met die van andere bedrijven en organisaties die deelnemen in deze kennisalliantie. U bepaalt zelf welke gegevens u maandelijks muteert. De gevalideerde bestanden zijn tot 100% betrouwbaar.

Kennis delen maakt macht

In 2007 richtten wij, Martijn de Boer en Peter van Kooten, Consumenten Data Diensten Nederland (CDDN) op met het idee dat er transparanter omgegaan moet worden met privacy gevoelige gegevens. Met de CDDN disciplines QualiData en CompLead bieden wij de mogelijkheid om adreswijzigingen te delen en adressenlijsten snel en volledig geautomatiseerd te ontdubbelen en te standaardiseren. CDDN beschikt over de grootste referentiedatabase voor klanten in Nederland: meer dan 135 miljoen klantgegevens over meer dan 12,4 miljoen unieke mensen boven 18 jaar. Actueel en correct.

Elke marketeer weet dat relevante adresgegevens zorgen voor een optimale retentie. Wie die juiste gegevens bezit weet de slagvaardigheid van marketingacties sterk te vergroten. Zeker omdat wij onze diensten geheel volgens de privacywetgeving en samen met uiterst betrouwbare datapartners uitvoeren, voorkomen wij gezamenlijk irritatie bij uw klanten en versterken dus uw positieve imago.

Winnaar van DeMeter Award 2009

De jury van DeMeter Award waardeert vooral dat wij de Direct Marketingbranche gezond willen maken en houden. Daarvoor ontwikkelen wij initiatieven zoals infotonenregister.nl, afmelden.info en wieb.org (Wie Is Er Benaderd), dat onder andere door de Markt Onderzoek Associatie in gebruik is genomen. Met andere woorden, wij zorgen dat u uw klanten benadert op het juiste adres, op het juiste telefoonnummer en ze weten dat ze door u benaderd kunnen worden.

Kijk… zo kent u ze weer!

CDDN is specialist op het gebied van het volle spectrum van datakwaliteit oplossingen en gaat uit van één simpel principe: elke klant of relatie waarvan de adresgegevens niet juist zijn is een verloren contact. Wij zorgen dat u die klanten weer kent!