“Uw klanten weer kennen zorgt voor optimale bereikbaarheid, minimale kosten en ergernis”

Een ongeëvenaard inzicht in de adresgegevens van uw klant (tot 100%), geen last meer van 'data erosie' en een beter resultaat met een kleiner budget. U bespaart flink op uw uitgaven en belangrijker nog: u benadert uw klanten met optimale precisie op het juiste adres.

Data kwaliteit volgens het nieuwe moderne denken

Bedrijven en instellingen ontdekken de voordelen van de innovatieve diensten die CDDN hen biedt. Door kennis over klanten onderling te delen met bedrijven die ook een relatie hebben met uw klant, wordt in hoog tempo gebouwd aan het grootste en beste referentiebestand van Nederland. Een uitkomst en een enorme sprong vooruit ten opzichte van de traditionele data kwaliteit oplossingen.

Wat bereiken wij gezamenlijk?

Minimale consumenten ergernis en maximale klantretentie. Doordat de kwaliteit van de klantgegevens iedere minuut verbetert, wordt de concurrentiepositie van de BV Nederland vergroot (optimale klantkennis) en wordt minder budget verspild aan onjuist geadresseerde post en misplaatste telefoontjes. De verspilling loopt nu nog op tot ruim 400 miljoen Euro per jaar! Het doel is dit tot een minimum te beperken.

Werken vanuit expertise

Om dat doel te realiseren werken wij vanuit drie gespecialiseerde disciplines: CDDN CompLead, CDDN Qualidata en CDDN InforSion. Deze expertises zijn als productteams ingedeeld en vinden hun kracht in de integratie. CDDN adviseert over datakwaliteit strategieën en implementatie en kan dankzij haar brede datapartner netwerk vele persoonskenmerken toevoegen aan uw klantenbestand. Door het gebruik van CompLead, de discipline waarmee gegevens worden verhuurd of verrijkt, kunt u zeer snel een perfecte marketingcampagne samenstellen en heeft u keuze uit vele verschillende huishoudkenmerken ten behoeve van uw doelgroepselectie. Door u aan te sluiten bij het platform dat CDDN Qualidata is, verbetert u dagelijks uw eigen klantgegevens tot optimale klantkennisbestanden.