“Hoe gerichter de communicatie, hoe beter de meetbaarheid”

Bestaande adressen valideren is één. Die adressen selecteren op die gegevens die voor u interessant zijn is twee. Een willekeurig gestuurde boodschap levert zelden het beoogde resultaat op,

Bestanden selecteren op doelgroepen

Met CDDN CompLead kunt u uw adressen selecteren op kenmerken die voor uw marketingdoel interessant zijn. Voor het aanbieden van speciale producten. Voor het uittesten van aanbiedingen of prijsstellingen en noem maar op.

Doelgroepselectie:
 

  • Postcodegebied
  • Burenselectie
  • Geslacht en leeftijd
  • Kind in huis
  • Informatie over auto
  • Kredietinformatie
  • Inkomen (ook van partner)
  • Soort dienstverband
  • Koopkracht
  • Goede doelen gevers
  • Postorderkopers
  • Financieel actief
  • Geotype Profielen
  • Mosaic Profielen
  • Aanbieder energie
  • Aanbieder (mobiele) telefonie
  • Informatie over hypotheek
  • Bel-me-niet Register ontdubbeld
  • Vermogende Nederlanders

Ervaar het verschil en registreer kosteloos. Wij garanderen dat u meer en betere data vindt in minder tijd.