Nima

U wilt

Optimale kwaliteit van uw eigen adresbestanden. Adressen die kloppen, gegevens optimaal verwerkt zodat u al uw klanten weer kent. Uw adressen ontdubbelen en verrijken met de laatst bekende gegevens. Uw doelgroepen selecteren en specificeren zodanig dat uw investering meer rendement oplevert. En u wilt ondersteund worden met raad en daad. Zeker als het gaat om de bescherming van de consument, uw klant.

Ons aanbod

Communicatie Data Diensten Nederland (CDDN) weet wat u van uw adressen wilt weten. Met CompLead, de marktplaats voor marketeers, valideert en verrijkt u op elk moment uw adresbestanden. QualiData is een uniek platform waarin organisaties hun kennis over hun adressen delen met uw kennis. Samenwerken om er voor te zorgen dat u uw klanten behoudt en vooral terugvindt. Want bestaande klanten zijn waardevol genoeg om te zeggen: “Kijk… zo ken ik je weer!”

Uw adres

Inderdaad, het gaat allemaal om uw adresgegevens. U als consument. CDDN is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid en het is ons belang om die gegevens, uw gegevens dus, correct te hebben. Daarom heeft CDDN initiatieven ontwikkeld (met een aantal branche organisaties), zoals het Infotonen Register en Afmelden.info. Ook draagt CDDN het Privacy Waarborg en het Privacy Waarborg Security Check, zodat uw gegevens veilig en vertrouwd zijn opgeslagen. Deze initiatieven hebben tot doel dat klanten en relaties op een correcte wijze worden benaderd. Dat scheelt u een hoop irritatie.

Uw mening

Nieuws

CDDN eerste bedrijf met Marketing Integrity Keurmerk

door
NIMA
| 20 jan 2017

 

Amsterdam, 20 januari 2017 - CDDN ontvangt als eerste bedrijf het NIMA Marketing Integrity Keurmerk voor bedrijven. Alle marketing- en communicatiemedewerkers van CDDN hebben, via het NIMA Integriteitsexamen, een actuele certificering op het gebied van de integriteit.


NIMA introduceerde begin 2016 een Integriteitscode en de daarbij horende mogelijkheid om een examen te doen en een persoonsgebonden Integriteitskeurmerk te halen. Daarnaast wordt de mogelijkheid geboden om als organisatie een keurmerk te behalen.

CDDN - een grote aanbieder op het gebied van datakwaliteit en informatievoorziening aan organisaties – koos daar volgens CEO en co-founder Martijn de Boer voor, omdat ‘openheid’ en ‘integriteit’ als kernwaarden zijn opgenomen in het DNA van zijn organisatie: ‘Wij werken met gevoelige data en de relatie die wij met onze klanten hebben opgebouwd bestaat voornamelijk uit vertrouwen. Het NIMA Marketing Integrity Keurmerk onderstreept normen en waarden die voor ons dagelijkse kost zijn. Het succesvol behalen van dit keurmerk als bedrijf is een belangrijke toevoeging aan onze positionering op de markt en geeft onze relaties nog meer vertrouwen in onze omgang met hun gevoelige data.’ Een van de voorwaarden, verbonden aan de toekenning van het Marketing Integrity Keurmerk voor bedrijven, is dat minimaal één lid van de directie zelf het NIMA Integriteitsexamen doet en behaalt.

De NIMA Marketing Integriteitscode is een generieke integriteitscode voor professionals in marketing, communicatie en sales. De code en de mogelijkheid om daarvoor een test af te leggen, kwamen tot stand om als vakgebied te kunnen aantonen waar het voor staat. Aan de hand van de online toets kunnen professionals aantonen dat zij op de hoogte zijn van de belangrijkste integriteitsregels en wettelijke eisen.

Bij aangetoonde geschiktheid verstrekt NIMA een keurmerk dat getoond wordt in het diplomaregister. De houdbaarheid van het Integriteitskeurmerk is drie jaar, daarna worden de integriteitsregels opnieuw getoetst. De integriteitscode is tot stand gekomen onder leiding van de NIMA Integriteitscommissie en opgesteld in nauwe samenwerking met privacyexpert Alexander Singewald, advocatenkantoor Houthoff Buruma en de Reclame Code Commissie.

Over NIMA
Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken. Meer informatie: www.nima.nl

Aanbevolen evenementen