“Gezamenlijke belangen, gezamenlijke klanten, gezamenlijke inzet”

Het is de nachtmerrie van elke marketeer: een klantenbestand dat niet klopt. Daar je acties op voeren betekent bij de aanvang al irritatie bij je klanten en onnodige kosten van bijvoorbeeld post retouren. Door samen te werken delen we onze opgebouwde kennis van die klantenbestanden. CDDN verbind daarmee banken, verzekeraars, leisure, branche organisaties als Bovag, uitgeverijen als Telegraaf Media Groep en De Persgroep, retailers als Pearle en Schoonenberg, opleidingsinstituten als Nima, fondsenwervers als SOA/Aids fonds en Kerk In Actie, utilities als UPC en Oxxio. Kortom meer dan 410 bedrijven en instellingen hebben zich verenigd binnen de Consumenten Basis Administratie en CDDN speelt in die samenwerking een centrale en onafhankelijke rol als bewerker.

De Consumenten Basis Administratie die uw adressenbeheer productiever maakt

  • Optimaal data management (tot 100% gevalideerde klantbestanden)
  • Maakt gebruik van kennis over elkaars klanten via de Consumenten Basis Administratie (CBA)
  • Strategische samenwerkingsverbanden met gerenommeerde bedrijven als Experian, 4Orange,  Overlijdensregister en Wij Special Media
  • Duurzaam concurrentievoordeel door in de basis over 100% kloppende klantgegevens te beschikken
  • Lange termijn samenwerking leidt tot een optimaal actueel klantbeeld
  • Transparantie in de samenwerking en duidelijke rolverdelingen

Binnen de Consumenten Basis Administratie worden alleen onderstaande gegevens beheerd:

  • naam (initialen, voorvoegsel, achternaam/meisjesnaam)
  • adres (straat, huisnummer, huisnummertoevoeging en woonplaats)
  • (mobiel) telefoonnummer(s)
  • e-mail adres(sen)
  • sexe code (man/vrouw)
  • geboortedatum
  • laatste contactdatum van klant op adres

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!