“De voordelen zijn helder: lagere kosten en hogere klanttevredenheid”

Met de Consumenten Basis Administratie (CBA) beheert u uw klantgegevens met inachtneming van de privacy wetgeving en daarmee voldoet u aan de wettelijke verplichting rondom het onderhouden van uw klantgegevens. Deze bepalingen zijn opgenomen in de Wbp, artikel 8 en artikel 11. Uw klantgegevens zijn waardevoller dankzij de deelname van vooraanstaande en onafhankelijke datapartners. Met de CBA bent u niet afhankelijk van een beperkt aantal bronnen (zoals de Verhuisservice en Telefoongids), maar worden uw gegevens door honderden bedrijven gevalideerd. We verbeteren elkaar en CDDN faciliteert middels innovatieve landsgrensoverschirijdende technologie.

Maandelijks miljoenen mutaties

Al meer dan 410 deelnemenede bedrijven voeren per maand ruim 2,8 miljard naam- en adresveranderingen door. Verschillende branches hebben zich verenigd binnen de kennisalliantie zoals uitgeverijen, postbedrijven, omroepen, energieleveranciers, retailers, verzekeraars, automerken en -importeurs, solution providers, postorderbedrijven, consumenten-websites, goede doelen en telecom-providers.

De CBA doet iedere maand een uitspraak over schrijfwijze, overledenen, verhuizingen en wanneer voor het laatst contact met uw klant is geweest op het adres. Tegen meerprijs heeft u keuze uit verschillende dataservices die de kwaliteit van uw klantdata verder verhogen tot wel 100%! Zoals het Infotonenregister, Experian Mosaic profielen, het Overlijdensregister en de Verhuisalert service. Meerdere dataservices worden op continue basis geïntroduceerd met gerenommeerde datapartners.

Het resultaat is een basisadministratie waarin de gegevens tot 100% kloppen. Dat scheelt u direct kosten. En wilt u verder gaan? CDDN levert ook diensten als multi-channel benadering en consultancy om heel gericht data te verifiëren en te interpreteren binnen uw eigen organisatie.