Doelgroepselectie

Naast het valideren van de bestaande adressen in jouw bestand, helpen we je ook graag aan nieuwe adressen die relevant zijn voor jouw bedrijf. Na het selecteren van je doelgroepen, ontvang je een adressenlijst die precies voldoet aan jouw wensen. Hier zijn allerlei kenmerken mogelijk:

  • Postcodegebied en woonplaats;
  • Geslacht, leeftijd en burgerlijke staat;
  • Levensfase, kind in huis;
  • Overledene op het adres;
  • Inkomen en kredietinformatie;
  • Goede doelen gevers;
  • Interesses (bijvoorbeeld woninginrichting, parfum en cosmetica, technologie, enz.);
  • Woonsituatie: koophuis, huurhuis, met of zonder tuin, energielabel en WOZ-waarde.

 

De voordelen voor jou?

  • Nieuwe adressen die precies voldoen aan jouw doelgroep profiel.
  • Grotere kans op verkopen: een willekeurig gestuurde boodschap levert weinig op.
  • Een completere, grotere en relevantere database.
  • Experimenteer met verschillende aanbiedingen, prijzen en meer.

 

Hoe werkt doelgroepselectie?

Bedenk eerst wat je wil bereiken met je doelgroepselectie. Wil je een dienst of product verkopen? En voor wie is deze dienst of dit product écht interessant? Omschrijf je doelgroep zo duidelijk mogelijk – denk aan geslacht, leeftijd, inkomen, enzovoorts. Na het ontvangen en bespreken van deze omschrijving, leveren we jou een adressenlijst die volledig aansluit bij jouw doelgroep. Zo heb jij een relevante lijst met potentiële klanten. 

Ook is het mogelijk om look-a-like doelgroepen te ontvangen. We kijken aan welke kenmerken jouw huidige klantenbestand voldoet en maken op basis daarvan een lijst met vergelijkbare profielen.

 

Wil je graag een vrijblijvende prijsindicatie? Geen probleem, neem dan even contact met ons op.