Wil je meer weten?
Wil je graag teruggebeld worden?

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.




Optimaliseren van data

Wist je dat het Nederlandse bedrijfsleven jaarlijks ruim 400 miljoen euro vergooit door alleen al verkeerde postadressering en aanhef? Zonde! Klantdata staat namelijk niet altijd goed in je klantenbestand. Dit kan komen door typfouten, spelfouten, slordigheidsfoutjes (zoals juist wel of geen hoofdletter), een extra spatie, dubbele informatie en ga zo maar door. Naast dat het er niet professioneel uitziet, leidt het ook onnodig tot fouten en extra kosten. Wij helpen je om jouw klantdata op te schonen van foutieve informatie. Zodat jij geen geld meer vergooit door verkeerde postadressering en aanhef. 

Voordelen voor jou?

  • Een “schoon” en betrouwbaar klantenbestand, vrij van foutieve gegevens.
  • Efficiënter werken, niet meer eindeloos graven in de klantendatabase, maar direct de gegevens bij de hand die je nodig hebt.
  • Professionalisering van je bedrijf en data governance.
  • Minimaliseren van verkeerd geadresseerde zendingen.

Hoe werkt het?

Eerst spreken we met jou af hoe jij je klantenbestand opgeschoond wilt hebben en hoe we jouw datakwaliteit kunnen verbeteren. Na het aanleveren van een klantenbestand, kijken wij daar samen met een van onze dataspecialisten naar. Door de Consumenten Basis Administratie kunnen we jouw klantdata valideren en jouw klantenbestand opschonen van foutieve gegevens. Nadat jouw klantenbestand is opgeschoond en de klantdata weer betrouwbaar en accuraat is, zorgen we dat al jouw data terugkomt hoe jij het graag wilt. Geen gedoe, maar snel een kwalitatief en betrouwbaar klantenbestand.

 

Wil je graag een vrijblijvende prijsindicatie? Geen probleem, neem dan even contact met ons op.