Stel je eens voor: jouw klant verandert zijn contactgegevens of verhuist. Dit geeft hij niet door aan jou, maar wél aan een ander bedrijf waar hij of zij ook klant is. Hoe mooi zou het zijn als een melding van deze wijziging automatisch bij jouw bedrijf terechtkomt? Dat scheelt veel miscommunicatie, tijd én geld. Daarbij leidt het tot een hogere klanttevredenheid en een beter bedrijfsimago door minder irritatie vanuit de klant. Goed nieuws: wij hebben die droom werkelijkheid gemaakt.
We hebben de Consumenten Basis Administratie opgebouwd: een onafhankelijk platform waarop bedrijven anoniem onderling kennis (geen data!) delen over wijzigingen van hun klantgegevens. Natuurlijk allemaal in lijn met de privacywetgeving. Op dit moment valideren we maandelijks meer dan 100 miljoen Nederlandse en Belgische klantrecords via de Consumenten Basis Administratie. Belangrijk, want bedrijven zijn wettelijk verplicht om opgeslagen klantdata actueel en accuraat te houden. Ons platform maakt voldoen aan deze wetgeving makkelijker.
Wil je hier meer over weten? Bekijk dan onze oplossingen of neem direct contact op.
CDDN B.V.
Hugo de Vriesstraat 32
2152 CT, Nieuw-Vennep
088 8357000
info@cddn.nl