Consumenten Basis Administratie

Stel je eens voor: jouw klant verandert zijn contactgegevens of verhuist. Dit geeft hij niet door aan jou, maar wél aan een ander bedrijf waar hij of zij ook klant is. Hoe mooi zou het zijn als een melding van deze wijziging automatisch bij jouw bedrijf terechtkomt? Dat scheelt veel miscommunicatie, tijd én geld. Daarbij leidt het tot een hogere klanttevredenheid en een beter bedrijfsimago door minder irritatie vanuit de klant. Goed nieuws: wij hebben die droom werkelijkheid gemaakt.

 

Hoe?

We hebben de Consumenten Basis Administratie opgebouwd: een onafhankelijk platform waarop bedrijven anoniem onderling kennis (geen data!) delen over wijzigingen van hun klantgegevens. Natuurlijk allemaal in lijn met de privacywetgeving. Op dit moment valideren we maandelijks meer dan 120 miljoen Nederlandse en Belgische klantrecords via de Consumenten Basis Administratie. Belangrijk, want bedrijven zijn wettelijk verplicht om opgeslagen klantdata actueel en accuraat te houden. Ons platform maakt voldoen aan deze wetgeving makkelijker.

 

Klinkt goed, maar wat heb jij er precies aan?

  • Kostenbesparing door het minimaliseren van verkeerd geadresseerde communicatie.
  • Minder en gemiddeld korter openstaande facturen door actuele factuurgegevens.
  • Hogere klanttevredenheid en betere klantrelatie (zo min mogelijk irritatie-momenten!).
  • Je voldoet aan de wettelijke verplichtingen rondom privacy én de Algemene Verordening Gegevensbescherming 2018.

 

Wil je hier meer over weten? Bekijk dan onze oplossingen of neem direct contact op.