Steeds meer producten en diensten worden online gekocht. Het wordt dus steeds belangrijker voor aanbieders om de identiteit en solvabiliteit van klanten te controleren. Want is de klant wel wie hij zegt dat hij is? Mag hij een product of dienst wel afnemen? En kan hij deze überhaupt betalen?
Wist je dat per jaar gemiddeld 15 tot 20% van een klantenbestand vervuild raakt door dubbele registraties, verkeerd invoeren van gegevens, verhuizingen, overlijden, echtscheidingen, nieuwbouwwijken en fraudeurs? Dat loopt aardig op na een paar jaar. Zonde, want dat kost geld en de klantirritatie loopt op. Om jouw klantenbestand continu compleet en actueel te houden, zorgen we dat we jouw gegevens controleren, corrigeren én aanvullen.
Wil je jouw klantenbestand aanvullen met extra informatie, om je klanten nog beter van dienst te zijn en daardoor meer te verkopen? Om je klanten beter van dienst te zijn, moet je ze eerst beter leren kennen. Wat is hun situatie? Waar hebben ze behoefte aan? Wat is hun koopgedrag? Verschillende socio-demografische kenmerken van bekende datapartners die actuele data verzamelen helpen je hierbij.
Naast het compleet maken en actueel houden van jouw klantenbestand, helpen we je ook graag aan nieuwe prospects die relevant zijn voor jouw bedrijf. Na het selecteren van je doelgroepen, ontvang je een adressenlijst die precies voldoet aan jouw wensen. Hier zijn allerlei kenmerken mogelijk, zoals postcodegebied, levensfase, inkomen en woonsituatie.
Wist je dat het Nederlandse bedrijfsleven jaarlijks ruim 400 miljoen euro vergooit door alleen al verkeerde postadressering en aanhef? Zonde! Jouw klantdata staat namelijk niet altijd goed in je klantenbestand. Denk aan typfouten, spelfouten, slordigheidsfoutjes zoals juist wel of geen hoofdletter, een extra spatie, dubbele informatie en ga zo maar door. Naast dat het er niet professioneel uitziet, leidt het ook onnodig tot fouten en extra kosten.
Naast het optimaliseren van jouw klantdata, helpen we je ook graag bij het optimaliseren van je dataprocessen. We leveren oplossingen die ervoor zorgen dat jouw klantdata beter wordt verzameld, behandeld en gemonitord. Op deze manier voorkom je onnodige fouten door onder andere verkeerde invoeringen en foutieve input. Zeker in verband met allerlei nieuwe wettelijke verplichtingen rondom privacy en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (zorgplicht voor het opslaan van gevoelige data), kan jouw bedrijf niet achterblijven op het gebied van sterk datamanagement.
CDDN B.V.
Hugo de Vriesstraat 32
2152 CT, Nieuw-Vennep
088 8357000
info@cddn.nl
Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Meer informatie
Wil je graag teruggebeld worden?